woensdag 13 april 2011

Welkom!

Geïnspireerd door tal van onderwijsblogs, mijn bloggende schoonzus-juf en het onlangs verschenen artikel 'bloggend personeel is productiever' waag ik me er aan mijn gedachten en ideetjes over het onderwijs te delen.

Ik vind het fijn om over mijn job te praten met ieder die het horen wil, ideeën uit te wisselen met collega's en dieper na te denken over onze taak om kinderen dat net ietsje meer te kunnen aanbieden. Met deze schrijfsels hoop ik mijn gedachten wat structuur te bieden en eigen ideeën te bewaren. En misschien, heel misschien, breng ik wel collega onderwijzers op ideetjes. We zien wel waar blogavontuur naartoe gaat.

Niets houdt je natuurlijk tegen om de posts op dit blog te delen of om erop te reageren. Alvast welkom op mijn 'over onderwijs blog' en dank om mijn gedachten te lezen.

Benieuwd naar het niveau van productiviteit!



1 opmerking:

  1. Hoewel de inspiratie meestal in de andere richting werkt, ben ik toch wel blij met het complimentje. Wie blogt, die blijft. Proficiat en veel succes met je eigen weblog. Ik ben benieuwd!
    Juf

    BeantwoordenVerwijderen